maandag 10 oktober 2016

Warme oproep!

Geloof het of niet, maar sommigen zijn nu al met hun gedachten bij het kerstfeest. Al enkele weken geleden, viel ik op een blauwe maandagochtend binnen bij een bestuursbijeenkomst van het kerkkoor van Sint-Martinus-Tielt in de gezellige huiskamer van één van de bestuursleden. Je wordt er altijd heel hartelijk ontvangen met een kop koffie en een versnapering.

Zoals gewoonlijk overlegden ze samen het programma van de liedjes die ze in de volgende eucharistievieringen zouden zingen. Maar tot mijn verbazing stond ook al het Kerstfeest op de agenda, dat terwijl de septemberzon ons nog in de waan liet dat het zomer was.

Tot mijn grote vreugde hoorde ik dat in de Sint-Martinusparochie ijverig gezocht wordt naar jonge stemmen om de kerstviering op te luisteren. Aan die oproep wil ik natuurlijk heel graag mijn medewerking verlenen!

Jeugdkerstkoor Sint-Martinus

Zing je graag?

Ben je tussen 6 en 16 jaar oud?
Dan is het jeugdkerstkoor zeker iets voor jou! We zingen op 25 december om  10:30u in de Sint-Martinuskerk in Tielt.

Repetities vooral in oktober en november. De exacte datum en uur worden later meegedeeld.

Graag laten weten indien je wil meezingen.

Lore Van Orshaegen  0493/14.34.57.

(graag enkel bellen tussen 18:00u en 20:00u) lorevanorshaegen@hotmail.com

DSCN0668.JPG wordt weergegeven

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank u wel voor uw reactie. Van zodra ze is nagelezen en goedgekeurd, zullen we ze publiceren.